Klottrar lite om inget..

Ja... det har inte hänt nått spännande sen sist...

I söndags så var jag och Elina till Södertjälje och firade Lisettes dotter Evelina som fyllde 6år. Hon fick en rosa söt hellokitty munktröja. Vad ger man en 6åring?? Ingen aning!

Elina åt chips och saltapinnar.. ha ha.. ganska kul å se henne när hon upptäcker nya smaker och konsistenser.

Jobbat har jag gjort... lunchat med Jessica :)

Imorgon kommer mamma och pappa hit :) Det ska hjälpa till lite här hemma m. badrummet.
Ska be mamma hjälpa mig att koka en god gryta! Jag tror jag har alla ingridienser hemma...
Jag har så svårt att få köttet i grytan att bli sådär " trådigt" mört... om ni förstår?? ha ha

Sen på kvällen ska jag på klubbmöte om jag hinner.. men det tror jag.
Vi ska ju ha fest där på lördag! Ska bli kul å träffa allt folk! Har ju hållt mig hemma i två månader, sen man fick reda på att man var gravid...  har ju varit så trööööött... men det börjar gå över..

har gått upp ett kilo till.... nu börjas det... fy fanken... men men...så ska det vara!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva... skriver när det händer nått i livet :)

Bye bye
/Miss A

 sommar sommar sommar :) Å vad det var härligt...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vart det någon trådig gryta?? :)

Kram

2009-09-30 @ 21:40:42
Postat av: mammagladh

Hoppas det blev en god gryta!

2009-10-01 @ 20:53:28
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Sooz

blev grytan god? :)

2009-10-07 @ 00:39:10
Postat av: Jeanette

Hej. Ja, snart är det dags. I morgon går jag in i v.37 :)

Hoppas ni mår bra. Här är allt lugnt och precis som du har jag inga nummer kvar på mobilen. Jag har ny mobil, min förra strulade så jag inte kunde ringa ifrån den och till slut dog den.

Vi kan ju maila över varandras nr.

Hoppas du mår bra och inte är allt för trött.

Kram

2009-10-08 @ 08:13:56
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0