Ledsen att jag inte skrivit..

Då har man inte skrivit på ett tag igen då..

Mycket har hänt! Men om jag skulle börja rabbla nu så blir jag nog aldrig färdig..

Men den största som hänt är att jag blivit gravid! Hör å häpna :) Så fantasktiskt!
Är i vecka 8 nu så än är det lite tidigt att hurra! De säger ju att efter v 12 så minskar risken för missfall! Men jag är så glad!

Fick även reda på att två andra tjejkompisar också är gravida och berkäknar få sina i april de med! Kul!

På jobbet går det sisådär... jag är inte lagd/laddad för att börja jobba... var mycket roligare att vara mammaledig. Man får väl se det positivt att det bara är ca 6-7mån kvar att jobba :) Å det vet man ju att det kommer ju att gå fort!

Sen blir det till att söka nytt! Kanske ta nån liten utbildning?! Ska bara komma på vad jag vill.... :P

Idag har jag varit ledig.. storstädat hela huset... och så har vi haft middags gäster som precis har åkt. Walles pappa och hans nya donna var på besök. Mycket trevligt. Men man kände ju att man har jobbat fysikst hela dagen!

I helgen var vi på bröllopp och kalas. Jimmy och Bea gifte sig och walles bror Dennis fyllde fjortis, och lilla nu stora Nova fyllde 1år. Så det var fullfart...

Nu har jag gett er ett litet livstecken :) Ska försöka uppdatera lite mera nu :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i den sköna sängen!

Måste bara visa två söta kort på min fina underbara dotter! Klänningen är så fin och den fick hon av snälla tant jessica som födelsedagspresent! Nu passar den! ;)



Good night Sweden!

over and out!

/A


Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen! Du lever:-D

2009-09-07 @ 22:39:32
URL: http://lindusbindus.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Meeeeeeeeeeeen så söt hon är, klänningen var ur gullig på henne :)

Klart vi ska ses, jag hör av mig, idag lämnar vi Sandviken vid 14.30 så det blir lite sent men jag slår en pling som sagt.

Ang. ras så har jag ingen aning, jag tror det är en långhårig skogskatt.

Hörre du... Puss på re

2009-09-08 @ 08:06:49
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jessie

Värsta stora tjejen ju :)

2009-09-08 @ 19:02:58
Postat av: Lisa

GRATTIS!!!

2009-09-09 @ 12:17:35
URL: http://lauberg.blogg.se/
Postat av: Tildas mamma

grattis till tllökningen mvh fam Hegebrandt

2009-09-11 @ 11:37:12
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0