nyttigt men ändå sååå onyttig...

Idag har jag jobbat. Walle lämnade och hämta Elina från dagmamman idag så jag och min svägerska Irene åkte till Vilundabadet och simmade. På vägen hem skulle vi köpa med oss lite man, grabbarna satt å kolla de på fotboll. Det blev inget bättre än en stor fet pizza! Gott värre! he he... tur att man simmade lite innan då!

Den här veckan blir lung... tror hela september kommer att bli lugn. Så skönt med lite lugn å ro  huset!
Röris var här i måndags och kikade lite på hur han skulle göra vattendragningar. Han ska börja nästa vecka! Sen blir det att fortsätta bygga klart där nere. Bastu i sikte!!! :D

Som sagt häder inte så mycket spännande just nu... men jag försöker hålla mig uppdaterad!

bye bye
/miss A

 Vill ha mer semester med familjen!!!!!

Kommentarer
Postat av: linda

hallå har du slutat blogga eller???!!!

2009-09-13 @ 19:30:59
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig lite

Hoppas det går bra med bastun!

2009-09-16 @ 18:34:58
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: lisa

väldigt dålig uppdatering här

2009-09-20 @ 19:01:14
URL: http://lauberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0