13dagar kvar...

Hej hopp!
Nu ska vi se om jag kan skriva ner lite av vad som hänt denna vecka...
Påsken svissade förbi med en väldans fart..

Den här veckan har vi bland annat varit på barnen djungel m Elina. Walle fick sköta all klättring och springa efter Elina i leklandet.. skönt för min del.. känner mig inte så snabb å smidigt  :P

i onsdags så fick Walle ett glädjande SMS. Våra vänner Jimmy och Bea hade äntligen fått en dotter! En liten Ida!
Vi var dit i lördags och hälsade på. Walle hann knappt komma in innan han hann få tack på lilla Ida.
Läskigt vad små dom är... Elina var inte sen hon heller.. hon kommer att bli en sån fin stora syster.



  

I fredags var min syster och barn här över lunch, även kusin Linda, Peter och Vincent var här och sov även över.

Peter gjorde ett krafttag i våran trädgård, beskärde allt som beskäras skulle. Syrenen, äppelträden, vinbärsbuskarna.. Han fick även äran att beskära grannenshäck.. och sen gick han lös lite här å där.. :)
Såg nästan manisk ut.. ha ha..( fick ett samtal i dag från honom att kroppen sagt ifrån å nån muskel runt axeln var paj.. aj aj... så kan det gå) Men ett JÄTTE TACK!!!!!!!

Linda och jag tog en oss bastu sen efter att vi tagit hand om barnen och sett på när männen jobbat.


Söta sysslingarna Vincent och Elina

Idag dag har vi varit ute hela dagen. Fått rätt mycket gjort.
Hammocken står avtvättad och fin på altanen, uterummet fick sig en avstädning, Elina fick sin bänk m bord ihopskruvad som hon fick utan farmor förra året. Å lite allmän uppsnyggning av tomten :) Härligt vad med energi man får så fort solen tittar fram.

Fick även ett trevligt besök av Jessica som var i krokarna. Lite te och youtube :) Alltid trevligt.

Visade henne min fina länk jag hittat:
http://www.youtube.com/watch?v=cWztxTufJ8c&translated=1

Nu har jag nattat Elina och bloggat lite..
känner på magen som är stenhård och önskar bara att lilla bebisen ska komma...
13dagar kvar till beräknad förlossning... oändligt långt... men ändå sååå nära.

Nästa vecka blir till att försöka ta det lungt innan helgen.. för så ska vi ha kalas för Elina här hemma!
Stora tjejen blir 2år. Tänk vad tiden går...



Hennes passion i livet är BAKA!

Nu ska jag ta hand om min underbara man som precis kom innan för dörren efter att ha vart å spelat innebandy.

Du är underbar människa, bara så du vet!!!

Ha det gott!
Skriver när lusten tränger på...

bye bye
/ Miss A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0