gravid i v.41...

Det trodde jag aldrig att väntan skulle bli så här lång...
Å längre kommer den säkert att bli.

Jag var ju helsäker på att bebisen skulle komma ut innan det beräknade datumet eftersom Elina var så punktlig... men ICKE.


Nu står man här med den stora magen och undrar om det hade tänkt å komma ut nått,
 eller om man lyckats svälja en badboll av misstag :S

För att väntan inte ska bli allt för lång så har jag intalat mig själv att den 8:e maj är det datum som är det nya målet...
efter det brde man bli igångsatt.

Om ni undrar varför jag inte är så social just nu,
 kan det vara för att inte orkar... känner mig lite låg..lite tung i kroppen..

Som ni kan se...

Här är jag...


18KG... det ni...
Vet ni vad jag har å göra resten av året...
badar i vassen och har som mål att nästa år kunna bli mitt gamla jag  igen...



Vi hörs när bebben behagar titta ut!

Ha det så bra!
Många kramar
/Miss A


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du låter hur depp som helst. Häng inte läpp nu. Jag förstår om det är tungt, du ser väldigt tung ut nämligen, men tänk på det som ska komma.

Du har en underbar tid framför dig. Njut av din jätte fina mage, sug in solens sköna strålar och samla energi för den kommer du behöva!

2010-04-27 @ 22:10:46
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag tycker att du är jättefin. Undrar om det har blivit något ännu? Klockan är 20:10 den 1:a maj och jag vet att ni är inne på BB nu.Tänker på er och önskar dig och Micke lycka till.Massor av kramar till er hälsningar Monica

2010-05-01 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0