Kalas bra!

Då har även denna vecka rullat på! Helt fantastiskt!

Har inte gjort så mycket... man har inte så mycket ork. Dags att vila upp sig.
Kroppen gör ont och man har börjat samla på sig vatten.. mina ringar gick bara på till över knogarna..
vågen visar 82kg... härligt.. så har man precis tryckt i sig det sista av 200g maraboukakan som skulle vara garnering till kalastårtan i helgen.. ha ha..

ser bebis nedkomsten som en riktig ny start.. men fram tills dess ska jag bara njuta och äta precis vad jag vill och när jag vill...

Var hos barnmorskan idag och hon sa att huvudet var fixerat. Så nu är det verkligen bara en tidsfråga.. enligt beräknat datum är det 9 dagar kvar... så vi får se!




Gissa om ni vill:

när
kön
vikt
längd


Min gissning...hmm.. har ju två...

18/4-19/4 startar på kvällen natten...  flicka, 3650g, 52cm..
22/4 startar nog oxå på kväll/natt... pojke, 3650g, 52cm

får se vilket som stämmer in mest..

De två senaste nätterna har jag haft ont, som en sträckning eller håll.. men det kan ha gått över.. har kännts lite bättre idag.

Har vilat mycket och inte burit så mycket. Ska fortsätta så fram till förlossningen.. ladda energi..

Den här veckan har varit allmänt tung eftersom man har haft lite ont å så men idag efter besöket hos BM så känns allt mycket bättre.
Känner mig mer positiv...

Vad tycker ni om nya blogg utseendet? Förvirrande eller bättre??
Jag skulle vilja kunna designa bloggen själv men är ju inte så hajj på det va! Har försökt att kopiera från gratis designer.. men det blir inget.. nån som vet??

Jag önskar er en trevlig helg!

/Miss A



Kommentarer
Postat av: Linda

ok, tänker gissa då...19/4 kväll/natt flicka 3580 och 51 cm....kram

2010-04-15 @ 22:07:12
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Jeanette

När: Tror du går över konstigt nog. 2-3 dagar.Jag hoppas naturligtvis inte det. Anledningen till att jag tror det är för bebisen har mer plats och att den rackaren trivs där inne samt att du hade sådan tur förra gången som slapp gå över ;)



Kön: Jag tycker allt att ni är en flickfamilj men samtidigt är ni en familj med mycket tur så jag tror det är en liten kille.



Vikt: Jag kommer inte ihåg vad Elina vägde men jag tror den här bebisen väger 200-300g mer än Elina gjorde.



Längd: Är det en kille så gissar jag på 52 cm. Är det en tjej gissar jag på 51 cm.



Kramar

2010-04-16 @ 11:59:20
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: MissAnnika

Min gissningar sprack... får se om Jeanettes håller :)

2010-04-23 @ 11:24:11
Postat av: Jeanette

Klart de gör ;)

2010-04-25 @ 19:26:59
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0