Längtar...

Nu sitter man här... känner efter och känner efter...men ingenting känns, tänk att det ska ta såååå lång tid.
9 månader har gått otroligt fort.. men de här sista dagarna... fyyy så trissta.

Bara längtar på det "tydliga tecken" som säger att NU! Nu är det dags..
I min längtan bygger jag upp en liten nervositet... känner mig lite lätt illa mående inför förlossningen och allt..
Men samtidigt är jag väldigt lugn och litar helt på sjukvården.

Vatten har samlats i min kropp och några extra kilon som kommer bli tuffa att få bort.. man är ju inte den nyttigaste människan nu.. orka vara det.. :)

Känner mig slut i kroppen och i tålamodet.. och det gör att jag börjar känna mig lite nedstämd och det går ju ut över resten av familjen.. men jag gör mitt bästa för att hålla "skenet" uppe. 

I helgen hade vi kalas för Elina, som fyller 2 år idag! Hon vart så glad för alla fina presenter. TACK!
Hon tycker verkligen om alla sina kusiner och släktingar, hon pratar så mycket om dem när de har varit på besök.

I går låg hon i sängen precis innan hon skulle somna och sjöng...sången slutade med Hurra hurra hurra! hi hi.. så sött.

 
Elina visar hur många år hon fyller!

  
Förberedelser inför kalas.



 
Ingen match att blåsa ut ljusen.

 
Paket öppning.

Riktigt lyckad dag!



Vad händer mer den här veckan då?

Ikväll får vi middagsgäster, Familjen Ifwers kommer på besök. Mysigt och se hur lilla Ida växer.

I morgon undrade Melissa om vi skulle fika någonstans, tänkte ha Elina hemma då. På eftermiddagen ska jag till barnmorskan igen.. hon trodde i torsdags att vi inte skulle ses.. men jag tror nog hon får sig ett besök av mig i morgon iaf. :S

Torsdag tycker jag att bebisen ska komma.. för då är det 2 dagar mellan Elinas och min födelsedag... men vi får se!

Sen har jag inga planer..man orkar ju som sagt inte så mycket.

Nu ska jag försöka hitta på nått... titta på tv, gå ut, äta? ha ha... är ungefär så dagarna ser ut här nu.

Kram på er alla!
/Miss Annika








 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

GRATTIS till Elina HURRAAAAAAAAAAA!! Stora tjejen.... Hälsa henne från Filippa speciellt men också hela familjen och gratta :)

2010-04-20 @ 11:43:25
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0