Då var dag ett på steg1 avklarad.

Idag har varit en tuff dag.. har nästan kännt mig lite sjuk. Övertalar mig själv att det är sockret som är på väg ut ur kroppen.

Men det är ju helt förståligt, från att ha ätit antal godis bitar om dagen i ca en månad så har ju kroppen vant sig med det.

Idag åkte jag till stinsens köpcenter köpte lite lulllull till den nya telefonen jag fått i julklapp :) En Samsung Galaxy, smartphone, hur fin som helst. Nu gäller det bara att jag ska lära mig använda den så jag kan blogga lite närsom helst :)

I morgon fortsätter kampen mot socker..  ska övervinna beroendet!

Ikampen på mitt välbefinnande så har jag börjat läsa en så sjukt bra bok, bara 554 sidor. Är det fjärde twilight boken som jag fick i julklapp. Ser den som stort stöd för att få bort kvälls suget.

Nått mer jag borde satsa på i mitt välbefinnande är sömn... har börjat gå och lägga mig 1-2timmar senare än vanligt å det tar ju också ut sin rätt. Skärpning där.

Dags att sova. Får se om jag får något ryck i morgon och åker upp till kramfors där vi ska fira nyår.

Men troligtvis väntar jag tills på torsdag och åker upp med walle på kvällen.

Sov gott

//Miss A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0