Fattie for ever... eller ta tag i livet?

Då har man klarat av två julmiddagar av 4... å som vanligt finns det ingen gräns över vad man stoppar i sig!
Å förbannade chokladaskar borde förbjudas att få!



Chokladholic som man är, så går man ju å nallar av det hela tiden! Ingen självdiciplin här inte!

GE MIG STYRKA! Eller nått...

Pratade med svärmor här i veckan om hon kunde passa Emil ett par timmar medans jag går å tränar lite på gymmet och det kunde hon. Så nu har jag ingen ursäkt för att inte ta mig dit.

Nu gäller det bara att få till kosten.. fick ett par böcker utan mamma med titeln " 155 knep till säker viktnergång"  Ha ha... ska bli kul å läsa å se om det är nått att ha. I senaste numret av amelia står det att man kan gå ner 4kg innan den 15 januari eller nått åt det hållet... det skulle ju inte sitta helt fel!

Nä.. läsa gör man för att få motivation.. kosten och träningen måste bli en vana, en del av livet.
Just nu känns det väldigt omotiverande inför jul å all denna godis å onyttigheter som finns inom räck håll...

Efter jul åker allt som inte satt sig på höfterna ner i papperskorgen!

Hoppas att jag grejjar det här nu.. det ä nu eller aldrig.. om jag inte lyckas denna gång så måste jag bara lära mig att acceptera att man faktiskt ser ut så här..


Men om jag lyckas så kommer jag vara väldigt glad och nöjd när beachen börjar närma sig!

Nu är det dags att samla motivation..
bums i säng med nya amelia :)

God natt

/Miss Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0