Steg 1 i egobloggen...

Så mycket händer i mitt och min familjs liv men jag orkar inte ens skriva hälften...känns som om det bara rullar på i ett snabbt tempo..och man hinner inte så mycket mer än att ta hand om barn, hushåll, åka hit å dit..
Så skönt att jul är över och det nya året börjar närma sig. Med ny energi hoppas jag.

Just nu ska jag koncentera mig på att blogga om mig själv och ingen annan..
Går igenom en fas i livet där jag själv inte riktigt vet vad jag vill med mig själv..

steg 1 bli av med mitt sockerberoende.

steg 2 är att försöka gå ner några kilo för att få tillbaka lite självkänsla/självförtroende...

steg 3 är att ta reda på vad jag vill jobba med.. även fast det är väldigt långt dit... oktober...

steg 4 är att spara pengar och unna mig och walle nått extra trevligt.. vad vet jag inte än... men jag måste lära mig spara först :P

steg 5 ta tag i saker jag verkligen vill, men aldrig tar för mig att göra... och vad det är får ni se sen.. vill inte säga för mycket om jag inte kan hålla det. ;)

I morgon är dag 1 i kampen mot sockerberoendet. Under julen har det varit hopplöst! Dessa chokladaskar har tagit verkligen varit jättejobbiga... att äta upp.. men jag lyckades att vräka i mig.. usch å fy. Mår illa jag bara tänker på det.

Nu blir det nya tag.

Ska inte ha för höga krav på mig.. men jag vill verkligen lyckats.. har kämpat med det här så länge jag kan minnas.. :S

Önskar mig själv lyckatill och kommer att använda bloggen för att skriva lite hur det går osv.
Nån som undrar över nått annat, var inte rädd för att ringa...

Nu är det hög tid att sova.

Godnatt alles.

/Miss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0