Dagarna rullar på...

Då var det onsdag.. redan halva veckan har gått! Skönt att ha de värsta dagarna passerade. Veckan k'nns alltid lite lättare när den börjar närma sig sitt slut!

Nu har renoveringen av nedrevåningen startat. Våran målare Ladislav har varit här i dag och börjat på att spackla den första vändan!

Lite före bilder...

  
Här har vi den hemska tvättstugan som ska få sig ett litet lyft.

 
trappan som skall målas om..

 
hallen....

Så har ni fått en liten inblick vad som pågår!

Idag var jag hos barnmorskan och mätte magen och lyssnade lite på hjärtslagen, 159 slag/min! Inte dåligt.

Skickade in en komplettering till försäkringskassan idag.. fick ju bara beviljat 50% havandeskapspenning... ville ju ha hel... hoppas att dom är snabba och att jag får gå den 24/2 :) Ska bli sååå skönt! Bara få vara hemma och ta hand om sig själv, magen och Elina. Möta våren!

Är ju helt otroligt att om ca 2 månader kommer man sitta med ett litet knyte! Helt ofattbart..*längtar*

I morgon åker Walle upp till fjällen.. snyft..  vill också åka skidor.. men det tar vi igen nästa vinter.. :)

I helgen så har jag bjudit över lite tjejkompisar å deras barn på lunch och fika. Får se om det blir nått. Är ju ett litet bestyr med allt när man har barn. Vi pratade sist om att starta en "fruklubb" eftersom våra män har en herrklubb och är ute på galej, så tycker vi att vi oxå kan unna oss lite trevligheter.. och vad dem ska bestå av ska vi disskutera på lördag. Trevligt trevligt!

Nu hoppas jag att alla får en fortsatt trevlig vecka, så hörs vi kanske på söndag om det inte händer nått så att jag känner att jag bara MÅSTE blogga :)




Howdy!  ;)
/Miss A


Kommentarer
Postat av: Madde

F-n att jag inte kommer att kunna dyka upp i morgon...nu när fruklubben ska diskuteras. Men OM...OOOOOM Moa är bättre så kanske jag tar bilen och drar iaf. Annars vill jag ha reda på ALLT som bestäms och sägs ;)

Kram!

2010-02-12 @ 12:36:30
URL: http://www.4stars4me.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Ja det är jag som har målat och tapetserat byrån. Gick på en pisskvart och var jätte roligt!!

2010-02-12 @ 19:57:04
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0