Halvdag och moraträsk!

Hej hopp!

Ny vecka igen då!
Och den började hyfsat.. måndagar är ju alltid måndagar...  Kom tillbaka till jobbet efter en veckas vabbande med Elina, vilket var rätt skönt. Men inte för att jag trivs speciellt på jobbet.. utan mest för att få komma ut å se saker ur ett lite mer vuxet perspektiv...

Morgonen  började rätt hyfsat men sen vart det värre, på eftermiddagen så skulle jag följa med en tant till vårdcentralen för rutinkontroll.. att gå ca 250m tog oss en halvtimme i väglaget och div. pauser( mellan varannat steg), 5 meter innan vi kommer in på vc så svimmar damen! Stackarn hade tagit i för hårt.. så det var ju bara springa in å tillkalla sjuksyrrorna(hade folk som hade hand om tanten så länge).
Action på jobbet eller? Jag var ju inte rätt person att gå med denna dam med tanke på att jag fick dra rullatorn och hålla upp henne nästan hela vägen.. å sen går hon å svimmar... tungt jobb.. lite ibland... :P Tur att det inte är varje var dag man måste göra sånt...

*Hoppas hoppas hoppas* att jag får igenom min havandeskapspenningansökan!!
Borde få svar nästa vecka senast!
Då blir jag nog ledig fr.o .m 24feb... om allt går som jag vill...

Så idag! Efter haft en skön halvdag på jobbet, en lunch med Jessica, begav jag mig till badmintonhallen i Sollentuna för att där möta upp Walle och Elina samt alla Elinas dagbarnkompisar. Dt var dags att få se Mora träsk LIVE! ha ha

Helt underbart att se Elina, som stått framför TVn och hoppat, vinkat och snurrat, äntligen få se mora träsk på riktigt. Konsertetn varade i ca 50 min och Elina rockade hårt i allafall 30-40min! Så sött. Något som också är kul att se att Elina och Nova börjar komma ikapp varandra och nästan börjat leka. Så söta!!!

   



Nu sitter jag och slappar, hör att Walle och Elina har börjat laga mat.

Imorgon är det jobb som vanligt, på kvällen är det klubbmöte.

Torsdag blir lugn..

Fredag jobbar till 12.30.. har tandläkare kl 14... dra ut en tand.. *hua* så ska man gå med bedövning halva eftermiddagen/kväll...  soppfredag?

Lördag har vi årsmöte på klubben. Spännande vad som sägs där!

Söndag blir nog väldigt lungt..

På måndag så kommer målaren hit och ska börja lillrenoveringen av nerevåningen, måla om hall, trapp och tvättstuga! Ska bli så fint sen!!! Tjo ho! Sen är den veckan igång.. får vi se vad den ger... ett frisör besök kanske??? skulle verkligen behöva klippa mig!! Å färga lite kanske? :P är lite smått beroende av det...

Ha det bra gott folk..

Over and out..


/Miss A


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag ville oxå se mora träsk avis

2010-02-02 @ 20:09:43
Postat av: Lissa

hoppa runt i ring, dansa honky tonk... Vi har nynnat hela ef, eller ja fortfarande rättare sagt! ;D Vi måste ju ha världens sötaste döttrar!! Kramen

2010-02-02 @ 20:47:00
URL: http://septembernova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hur ofta har Mora Träsk uppträdande? Låter ju jätte skoj att gå på..

2010-02-03 @ 13:55:00
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: missAnnika

Vet inte.. de borde väl ha någon hemsida man kan gå in på?? Det var verkligen jättekul å se!

2010-02-03 @ 17:29:26
URL: http://missannika.blogg.se/
Postat av: linda

du har fått en award kolla min blogg...kramis

2010-02-03 @ 21:22:44
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0