Lördag kväll å ensam...

... är skönt att vara hemma och bara ta det lugnt.
För några år sen var det ju nästan ett stress moment om man inte visste vad man skulle göra en fre-/lördagkväll.
Söndag var ju skriven i stjärnorna att det var bakispizza och film.. hmm... vad sugen på pizza jag blev.. nä..
Visst kommer de dagarna komma igen när man festar till (känns så oändligt långt borta nu när man är gravid och har vart det i över ett halvår och vet att det minst är ett halv år kvar innan det blir aktuellt)... men jag tror man har lugnat ner sig lite nu. :) Vi får väl se...

I kväll.. vad att göra.. Elina sover och jag har precis kikat in FB.. såg att jag fått lite kommentarere så då är det ju bara till att skriva lite å få se om läsarna hänger kvar :)

Sen tänkte jag nog stoppa ner föttrena i ett varmt fot bad..samtidigt när av avnjuter lite glass (glasscravings) samtidigt som jag kikar på tv.. tänk vad vi kvinnor kan göra fler saker samtidigt!! Helt otroligt.

Är så nöjd med mitt fot arbete... :) har hållt på att fila fötterna och smörjt in nu ett tag så de är nästan lika lena som Elinas lilla rumpa  Ha ha.. fick nog när jag såg att det hade börjat komma sprickor och hårda kanter.. kändes inte så femenimt och fräscht :P

Efter det blir det väl lite surfande igen innan det är dax att gå och sova.. Walle kommer väl hem nångång i natt, efter en heldag på stan med jobbgrabbarna så lär ju han inte vara i det bästa skick :)

Ser fram emot i morgon när det kommer över lite nära och kära :) man är ju inte bortskämd med det här ute på vischan :)

Vad ska ni göra denna kväll?

chiao
/Miss A

Som dem som känner mig vet att jag är lite svag för cowboys..
här är en av de läckrare....*dreggel*
   Mister Toby Keith, what a man!

Men sorgligt så tar ju även åldern ut sin rätt där...  synd på en goding..

Kika gärna på länken, den låten går varm i bilen kan jag säga!!
http://www.youtube.com/watch?v=zWVgta2yIo0



Bye


Kommentarer
Postat av: Jessie

Har man lite att göra kan man ju alltid surfa runt å dräggla lite :p

2010-02-07 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0