Snart helg igen...

Jaha då var det torsdagskväll och en vecka har snart passerat!   *Skönt*

Den här veckan har det inte varit något speciellt..

Målarn blev klar idag.. så i morgon kan man gå ner å kika hur det blev (kommer foton ) Spännande :)
Skönt med en ljus tvättstuga.

Jag har köpt ett par riktigt fina skor *tack walle* Ecco skor med goretex. Trött på att vara blöt och kall om fötterna. Så nu är min fina fötter välklädda för denna låååånga vinter. Hör5de att det ska bli snökaos i helgen. Som om det inte finns nog med snö..

I helgen har vi inga direkta planer... ska väl fortsätta med nerevåningen..
Att vara utan tvättstuga en vecka har ju resulterat i att tvättkorgarna blivit väl fylld.. så jag har då att göra.. :S
Synd att mamma inte var hemma så man kunde åka dit å låna deras tvättstuga med 5 maskiner, två tummlare och två stora torkskåp! Tvätten klar på två-tre timmar.. men nej.. Va i Norrland och ha det bra ni, tänk inte på mig!!   ;)

Nästa vecka blir den bästa veckan på länge tror jag!
Måndag och tisdag så jobbar jag 7.30-15.00 sen börjar havandeskapsschemat! Onsdag-tors 7.30-12.00, fredag ledig!!

Nästa fredag är lite väl fullspäckad... börjar med att lämna Elina hos dagmamma, sen har jag läkartid kl. 9.00 ska vara hos frisören(eller egentligen min päron) kl. 11.00, när de är klara så ska jag fixa mitt hår, har boka tid för en mini rekon av min bil kl. 14.00... tänkte be farsgubben åka dit å ställa bilen medans jag är hos frissan... syrran bor ju i närheten där så de kanske kan gå dit å roa sig tills jag kommer..
Sen är det ju löningshelg! Så nått kul kan man säkert unna sig... men jag är nog rätt nöjd med en renbil och ny frissad... får se hur det blir :)

Men tillbaka till nuet..

Elina har kommit på en sån ful grej.. hon har börjat att sova dåligt och vaknar några ggr på natt.. å när hon inte vill somna om säger hon: - Mamma, bajsa! Vi håller ju på att pott träna henne så att neka pottan när hon själv vill är ju dumt.. så det har hon satt i system.. smart unge... kom det nått i pottan? svar NEJ... :S

Hoppas hon sover bra i natt...

Nu har ni väl tröttnat på att läsa... så jag ska runda av..

Återkommer med bilder på söndag tror jag. Den stor bloggar dagen :)

Ha en trevlig helg mina vänner, så hörs vi!!
Är det nån som vill hitta på nått på lördag... bio, fika så är jag öppen för förslag :) Skulle vara skönt å komma bort några timmar.

over and out!
Miss A



Kommentarer
Postat av: carina karppinen

OK ,men jag läste bara din blogg från den14/2.Nu såg jag att du hade en ny blogg för idag.Jag tror nog han kan hjälpa dig. Kram mamma

2010-02-18 @ 21:56:36
Postat av: Jeanette Hansson

Ni får sluta jolla. På natten bajsar man inte skratt. Det roliga är att Filippa har börjat med dessa undanflykter också, när vi ska byta blöja säger hon att hon vill till sängen och sova.. När vi tar henne till sängen vill hon kissa pottan.. När vi tar henne till pottan vill hon bada... Jädra ungar :)

2010-02-19 @ 09:58:21
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0