Sol sol sol!!! Underbart!

Idag är första dagen som jag har gått ner och arbetat bara 50% av min 80% = Underbart!
Tack försäkringskassan!

Jobbet idag var inte så krävande det heller... startade upp datorn.. en timme senare så hade vi 3 timmars möte. Sen var det dags att sluta! Ut i solen! In å shoppa... shoppade fina mattor ner till det kalla golvet i källarn
 x2


 Lite hudkrämer från welda till Elina som har otroligt torra kinder...

 



CALENDULA WIND AND WEATHER CREAM – WELEDA BARN OCH BABY
& CALENDULA FACIAL CREAM - WELEDA


Hoppas dom är bra! Allt för min lilla prinsessa ;P

Shoppade även en ny tvättkorg..en bok...  å lite annat.

Var så skönt att bara gå och strosa och inte känna att man måste stressa å hämta Elina för att sen åka hem å sätta igång matlagning ect.

Bara ha lite kvalitetes tid för sig själv!
När jag kom hem så ordnade jag lite med kaninera, tog en kopp te ute i solen, plockade ur bilen iför fredag då den ska få sig en grundlig städning, invändigt och utvändigt!

Nu börjar klockan ticka på... dag för familjen att komma hem snart!
Idag blir det lätt matlagning.. känns inte som om att jag vill förstöra denna sköna dag med att svettas framför spisen..
På menyn står:
Grillad tjockkorv, potatissallad och en härlig grönsallad till det! Mycket enkelt.
Till Elina blir det lite rester från igår.. potatissallad å sallad är hon nog inte så förtjust i.. :)

Sen bär det av på klubbmöte!


Hoppas alla mina vänner och läsare har haft en underbar dag!!!

Kram kram
Miss A
   

Lite svar på frågor:

Marie: Elina kommer att fortsätta gå 5dar i veckan, med undantag då jag har henne hemma eller hämtar tidigt..

Madde: Källarn är snart klar. Det ska läggas nytt golv, dörrar ska målas och sen har vi groventren som ska få sig ett lyft snart också! Så snart kan man njuta till fullo.

Sen blir det nästa projekt..

btw... jag har anmält mig till att gå en beskärnings kurs här i mars.. så sen kan ni fråga hur man beskär träd å buskar :) hi hi... knäcka extra under mamma ledigheter.... eller inte.


Kommentarer
Postat av: Mari

Vad intressant med en beskärnings kurs, avis.



Kram

2010-02-26 @ 10:28:29
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Jessie

Åh sol! Man kan ju nästan ana lite vår där! Lovley!

2010-02-26 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0