Tjo hopp å hej...


Sitter framför datorn igen...

Har verkligen fastnat för patians Spindelharpan... om du vill försöka slå mitt rekord som jag håller på att bli tokig av att inte kunna slå igen så varså god. Spindelharpan med två färger, mitt rekord är 1195.
(har haft över 2000 innan datorn krascha, men den poänger har jag inte kommit upp i igen sen dess, men försöker, febrilt). Jag har till och med smittat av mitt spelberoende till Walle... ha ha.. men han slår mig ALDRIG! Muhahah...

Dagen i övrigt har varit lugn.. jobbat som vanligt.. Walle jobba sent idag så det blev inge klubbmöte för min del..

I morgon är ytterligare en lugn dag... kanske skulle göra en liten städningn här hemma igen... förstår inta att det kan bli så stökigt fort..
Elina öppnar en låda.. plockar ut allt... går vidare... jag plockar in lådan igen.. ser att hon plockat fram något annat för att sen gå vidare.. så ser det ut.. till slut låter man allt ligga en stund.. så börjar man må dåligt över att det ser så stökigt ut..  funkar som en cirkel av nå slag... dags för barnspärrade lådor och skåp?? Ja tack.

Snart är det dags för sängen... sen är det redan torsdag! helt otroligt.. :) Älskar när det går fort.

Graviditeten

Uträkning utgår från dagens datum: Ons 3 feb 2010.

Du är på dag 200 av 280. (71,4%).
Du är i vecka 29.
Du har gått 28 fulla veckor och 3 fulla dagar (v28+3).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 24 apr 2010
Du har 80 dagar kvar till beräknad förlossning.



hela 11kg+  kan det få räcka nu??

Bye
/Miss Annika

Kommentarer
Postat av: Jessie

Blir stökigt fort här med, kan jag skylla på Johan nu tro? Haha

2010-02-04 @ 09:20:58
Postat av: Jessie

Va du shockar å bloggar mkt nu da, tänkte ju att jag skulle slå dig i bloggandet iaf :p

2010-02-04 @ 10:15:39
Postat av: Jeanette

Är tuttarna lika stora i v.29 också?

2010-02-04 @ 11:35:53
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0