Allt går ju som det ska...

Då har ytterligare en vecka gått nästan! Härligt.. man känner verkligen att man går och väntar på någonting nu!
Undrar vad det kan vara ? ;)
Jag har haft lite shoppoholic "problem" denna vecka..sista tiden... har handlat lite för mycket.. men inget onödigt ;P
Inrednings idéer sprudlar och hormonerna verkar vara på topp.


Mina nyputsade fönster fick sig ett par nya fräsha gardiner! Och bordet har fått en fin grön linneduk..
Å duken fick en ny fin skål som jag fyndade på stalands möbler.. Love it.
                                               

 

Väggen fick sig två nya tavlor.. och en liten hylla! kockbänken fick sig en fin vas att ha påskris i...rejäl så inte katterna ska kunna ha ner den.

Tavlorna ska omorganiseras så fort jag orkat gå efter en hammare... :) Vill ha dem mer brevid varann.. tanken var egentligen att ha en tavellist som de står på.. men en känsla av att det kanske blir lite för mycket ek på ett å samma ställe gjorde att vi hoppar listen.. eller vad säger ni??

Sen körde jag en liten copycat från syrran, med fotona...


Äntligen fick en av de tomma väggarna lite liv!

Känns som om vi kommer bli klara med huset in och utvändigt iår! Härlig känsla.. sen är det bara att njuta av vårt vackra hem! :)
Och kanske börja spara lite pengar till en utlandsresa?? Vore nice nästa år!


Nu så har helgen gått precis som tidigare sagt...
Fredagen bestod av shopping m Bea.. vi har inget bra inflytade på varann när det gäller den fronten.. finns ingen hejd! :) Kul har vi!
På kvällen kom Lisett, Jonas och Evelina över på middag och övernattning. Vi bjöd på grillspett och klyftpotatis!
Är så gott med grillat! En försmak av sommaren! Sen fikade vi lite med deras goda delicatotårta som de hade med sig... står 2/3 kvar i kylen och väntar på mig! Jobbigt... :)
Sen fick de ta en premiär bastu, vilket verkade vara uppskattat! Efter ha kollat klart på en film som gick på tv var det dags att sova!
Elina vaknade 6.30, så det var bara att gå upp å va glad!

efter frukost, lunch var det dags att åka på kalas i tumba för att sen åka till rotebro och träffa fruarna. Efter god mat och trevligt sällskap var det dags att rulla hem.. natta Elina.. hon somna som en stock! AAaahhh..
Så nu sitter man här och suger på smågodis och bloggar :)

Walle är ju ute med grabbarna ikväll så det är väldigt lungt å skönt här hemma.. inte för att han brukar väsnas.. men ändå ett lugn. Ska nog gå och lägga mig snart, man ställer ju om klockan i natt + att när Walle kommer hem sen vid 4 tiden så har jag alltid svårt att somna om... :S

Imorgon om vädret tillåter så ska jag och Elina åka till Vallentuna å kika in en 4H gård som ska finnas där.. titta lite på djuren och promenera :) Låta Walle få sova ut! Är jag inte för snäll? ;P Vet att han skulle ha gjort det samma för mig *älskar dig oändligt mycket*

Skriv gärna en kommentar.. blir ju så mycket roligare att blogga då :)

Hoppas ni haft en trevlig helg!!
Kramar
/Miss A



Kommentarer
Postat av: carina karppinen

Påskit och jätte fint,kuliga gardiner.Kram mor o far

2010-03-28 @ 18:36:11
Postat av: Jeanette

Det finns vita tavellister, Ikea hade förut men jag tror Ikea slutat med de vita tavelistena. Jag köpte vita tavellister på Indiska.

Jag skulle låta tavlorna hänga som de gör, det ser mycket lekfullare och eget ut.

Fina gardiner, de ser lite påskiga ut :) Det är hormoner i kroppen som gör att du inreder, babyn kommer snart och då vill man fixa och dona.

Härligt med shopping och jag tror allt att du ljuger när du säger att du inte handlar någonting onödigt.... VA FAN Annika, en slåljävel skratt.. Hehe, men den var fin!!

Hälsa familjen, kram!!

2010-03-28 @ 21:00:42
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Monica Wallberg

Såååå jätte fint. Nu kan du kanske koppla av och samla krafter, ni är ju snart 4. Tänk vad fort de här månaderna har gått. De är bara att njuta och längta: Kramar till er alla tre.Ses snart.Många hälsningar Monica

2010-03-28 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0