Då var det söndag igen å här satt jag å deppa...

Nu är det söndag igen.. veckorna rullar på i sitt mönster..

Vad har jag gjort då??...hmmm

Jobbade mån-ons.. nu är man ledig fram till okt 2011!! Ahhh

I torsdags var jag ner till Haninge och träffade mamma, pappa och syrran med hennes barn. Vi åkte till Torvalla och badade! SÅ grasiös man kände sig i sin badräkt! Fy fan... men men Elina hade jättekul i vattnet! Hon älskar verkligen och bada och det var inge kul när vi skulle gå upp. Tur att det gick å locka med glass!

   



Walle kom hem i Torsdags och var tvärdålig... ont i halsen och slut i kroppen.. han sov i 18timmar!! Sen var han hemma hela fredagen också..

Fredagen så besökte jag MVC och allt verkade bra. Bebis ligger rätt nu... hoppas den ligger kvar så! Innan jag åkte dit passade jag på att gå i Stinsen å shoppa lite...
hittade en fin kofta som jag kan gömma mig i!

Sen åkte jag och hämtade Elina hos dagmamman å åkte hem..
Natten mellan fre-lör så vaknade jag av att Elina ropa kl 4 på morgonen.. hon hade spytt ner sig.. gulligt värre... riva ur alla lakan och tvätta av henne... å sen somna om nån timme... Lördagen följde av feber och matvägran  på Elina.. så du kan tänka dig vilket humör hon var på :)
Tur som va så kunde jag åka iväg några timmar till klubben och andas..
Walle mådde lite bättre och tog hand om henne.

Söndag idag..
Elina var feberfri så vi tog oss en tur till Knivsta och hälsade på en kompis vars dotter fyllde fyra.
Walle har åkt upp till härnösand å jobba. Kommer hem i morgon...
Så här sitter man i sin ensamhet å småäter crostiner m bonjour ost på :)

I morgon får Elina vara hemma och hämta igen sig lite mer.. hon är inte hundra än..
I veckan har jag inga planer... behöver röja upp lite här hemma.. papper och källsortera lite..
Hoppas på mycket SOL så man kan få lite färg i ansiktet.. är så blek och glåmig..

Till helgen blir det 50-års kalas! Mamma ska fira sin födelsedag. Elina ska vara hos farmor och jag å Walle ska sova hos syrran! Lite egen tid!!! Ska bli lite små mysigt!!!

Man får ta vara på alla tillfällen nu.. för snart får man inte en lugn stund! Kan jag tänka mig!

Så ser min vecka ut för tillfället..

Hoppa ni haft en bra helg!
Skriver snart igen!

Over and out!
Miss A


Kommentarer
Postat av: Mari

Vad härligt badandet ser ut!



Är också hemma med sjuklingar idag... Angelica har feber så hon sov dåligt inatt. Det blir bättre snart hoppas jag!

Hoppas Elina är piggare igen och att du själv håller dig frisk.



Kram

2010-03-08 @ 10:00:03
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej.. Det hade varit jätte skoj om du/ni hade kommit men jag har legat och spytt hela natten och mår inte bra än.. Anders har varit sjuk och nu väntar vi bara på att Filippa och Lucas kommer åka på det, hoppas inte.. Förhoppningsvis blir jag bättre mot slutet av veckan men som det känns nu kommer jag vara sjuk för resten av mitt liv :(..

Fem gånger spydde jag.. Det är så j*vla trist och må såhär illa...

Hoppas Elina mår bättre nu!! Kram

2010-03-08 @ 10:59:25
URL: http://jeanetteochfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jessie

Mysiga badbilder! Hoppas ni både mår bättre, läste att du oxå va dålig! Kram

2010-03-09 @ 17:35:34
Postat av: Erika

nämen hej annika erika här med elvis hur är det? så du väntar barn igen, va härligt grattis=) så du har också en blogg, jag med haha...men må så gått!

2010-03-10 @ 09:24:46
URL: http://elvismammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0