Full rulle på köttbullen...

TJO!

Vad mycket man har å stå i när man är ledig..

Denna vecka började sisådär bra! Jag hade Elina hemma i måndags, tyckte hon kunde få lite tid med mig och hämta sig lite från helgens äventyr. På förmiddagen var vi ute å lekte å allt var jättebra, när hon sov middag så satt jag i solen en liten stund... sen hände det... magen började knorra sig.. och en otäck illamående kännsla började sätta fart..
- Jag hade fått kräksjukan!!!!!
Å vad jag kände mig ynklig och ensam hemma med Elina... hon måste ju ha undrat vad mamma gjorde inne på toaletten.. krama toaletten.. uscha.. Tur att Walle var på väg hem.  

På tisdagen mådde jag bra igen.. lite seg efter gårdagens tömning på energi. Men lite frukost och en chokladbit på det så var man i form igen.. då tog man på sig det som hade förfallit dagen innan... lite exempel..

 nån katt hade "råkat" pissa i soffan, så det var ju bara till å tvätta allt! Köket fick sig en dust av alla prylarna från klubben som jag så snällt skulle diska...

Men nu så är det ordningn å reda igen!

Satt lite i solen i går också.. det var så skönt. Värmde på bra!

Idag så har jag först varit å frukostfikat hos Bea som bakade jättegoda scones! Vi semesterplanerade lite, bokade stuga på Öland i sommar! Trevligt trevligt! 

Efter det så har jag varit ute å shoppat hela dagen. Sollentuna C, Stinsen och slutligen Väsby C. Benen är bra trötta efter det! Shoppat mammas födelsedagspresent! Den du! Fröken som inte önskar sig något speciellt!

Shoppade en sak till mig själv, är så nöjd med den! En STOR plånbok! Får se om man kan fylla den...



Väl hemma såg jag att Ozzy ser ut som en liten hamster på sin vä kind.. igår var det Catfight här på tomten med grannkatten å Ozzy fick sig en rejäl käftsmäll...
Så plånboken får förbli tom ett tag till, vetrinären i morgon. :(

Nu har det blivit dags för sängen.

I morgon ska jag handla det sista inför helgen. Har lovat mamma att göra smörgåstårta och bål. Samt att ta med div grejer till festen... undra varför man ska vara ute i sista minuten?

Skriver mer å berättar hur allt går!

*gääääsp*

Byebye
/Miss A


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, jag tror att jag tittade på en sån där på Esprit sist jag var ute o shoppade...men det blev en väska därifrån istället :-)

Duktiga du!

Kram

2010-03-11 @ 13:48:50
URL: http://www.4stars4me.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0