shopping shopping :)

Idag har jag varit å shoppat med Melissa och barnen på barnens hus! Kul å spendera pengar.. konstigt nog!
Vi tog en liten lunch i sollentuna centrum, konstig dotter jag har, gillar inte lasagne! Hon tryckte i sig majs, potatis och smör...hmmm...
Sen shoppade vi vidare...


Shoppingen:
En duschring till Elina( vilket inte funkade så bra, hon slet av sig den.. otippat...)
Puzzel matta!
Bäddset till vagnen, mumin motiv.
Kudde till vagnen.
En flanellfilt, tummen motiv.
2 små söta badankor.
2 tröjor till Elina
2byxor till Elina
Och en vår/sommar tunika till mig :)

Hämtade även babyboxen från barnens hus som man får gratis när man väntar barn.
Boxen innehöll:
Några newborn bjöjor, en napp, en liten necessär, amningsinlägg, tidning och massa rekalm.
Och en blöjhink...  bara crap egentligen...men men..man tackar.

Efter shoppingen så åkte jag och Elina hem.
Lekte med den fina puzzelmattan, vilken succé! Kommer passa perfekt som lekmatta på altanen i sommar! Tror jag ska köpa en uppsättning till, så mattan blir lite större lite bättre ;)


I morgon blir det slappar dag!

Over and out.
/Miss A

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det är märkligt det där, gratis e alltid bäst å shopping e alltid roligt :D

2010-03-17 @ 20:54:35
Postat av: Nilla

Shoppar du bara?? Har du slängt ut på alla raggar länkar att vi har fest??

2010-03-18 @ 08:26:23
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0