varför vila?

Tjo!

Hej å hå vad tiden går!

Kom precis hem efter att ha lämnat Elina hos dagmamman, och tagit en snabb frukostfika hos Jessica! Tack!! Alltid trevligt att träffas och bara snacka lite.. sen att det ingår frukost är som en bonus! :)

Snart ska jag åka och besikta Opeln.. sen ska jag häma Elina..
Just nu håller jag på och gör i ordning middagen för i kväll, ska ut å mata kaninerna, kasta sopor, vila om jag hinner...

I helgen var jag hos syrran och våldgästa med Elina! Trevligt att åka dit å umgås lite! Elina tyckte det var jätte kul å träffa sina kusiner!
Men oj vad trött jag var efter en hel helg hemifrån.. trodde det skulle vara semester.. men sömnen var inte den bästa och fullfart på dagarna.  :S inte lätt att vara jag heller...

  

På lördagen var jag på beskärningskurs i Sollentuna (härligt att åka t/r haninge) då tog mamma och pappa hand om Elina några timmar. TACK!!!
Kursen i sig gav väl inte så mycket.. fick svar på sånt som man kunde fått reda på om man bara öppnat böckerna man har hemma. Men det var en kul grej bara.

I går så var jag i Stinsen hela dagen med Sabina och hennes två döttrar, shoppa och åt lunch. Trevligt. Har köpt ett par fina vår gardiner som jag ska hänga upp så snart snön försvinner lite till.. eller så kommer de upp till påsk :D Men fönstrerna behöver sig en ordentlig rengöring... nån frivillig glasputsare som vill komma??? vore tacksam!

Elina har varit jätteduktig på att somna själv i sitt rum de senaste dagarna! Hon börjar bli såå stor, känns lite läskigt ibland vad mycket hon hänger med på! Man får tänka sig för vad man säger och gör!!

Nu är det en månad kvar tills bebisen kommer och vi håller på att förbereda lite smått... ska bli så mysigt!
Man känner sig rätt stor nu.. och större ska man bli!
Tog kort på magen igår..




Vecka 36  (35+2)


På måndag ska jag till mvc igen. Får se hur mycket magen har växt på de senaste veckorna. Ska fråga om jag kan få ut Elinas gamla journal så man kan jämföra lite :) Känns likadant som förra graviditeten, hoppas förlossningen går lite smidigt :)

Helgen är oxå fullbokad.. fredag får vi middagsgäster, ev. nattgäster! Lisett och hennes familj kommer hit. Basta och kanske spela nått spel?

På lördagen ska vi på barnkalas i tumba. Walles kusins barn fyller 4! Sen ska Walle vidare på herrmiddag och jag ska ev. träffa fruarna och äta lite middag där.

Hoppas på att Walle inte är allt för bakis på söndagen så vi kan umgås lite hela familjen i lugn å ro :)

Nu ska jag inte sitta här å tjöta mera... måste gå och se till min gratäng. Det blir broccoli och bacon gratäng till middag idag! Smaskens!!!

Ha en bra vecka allihopa!

kram kram
Miss A






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0