Äntligen!!!!

Som de flesta av mina vänner och familj vet så har HAN äntligen kommit!

2:maj kl. 00.00 titta världens sötaste lilla pojke ut! 3920g 52cm.


Emil Wallberg

Jag är så lycklig så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Tittar på mina barn och min underbara man,
kan inte dölja den lycka och kärlek jag känner för dem.


Elinas första möte med lillebror, å så stolt hon vart!

Allting går bra här hemma, vi håller på att hämta oss från den stora omställningen.
Kommer att blogga mer sen när tid ges.

Tillls dess, ha det gott och ta hand om varandra.  ;)

/miss A


Kommentarer
Postat av: Jessie

Han är heeeeelt underbar! Längtar tills man får klämma på honom :) Hoppas du mår bra så hörs vi på telefon! Kramar

2010-05-07 @ 20:29:55
Postat av: kiznic ♥

Nej så söt han är =D grattis till hela familjen!

2010-05-07 @ 20:50:02
URL: http://kiznic.blogg.se/
Postat av: P

Vi var med i samma forum på FL, de som gått över tiden. Måste bara säga att det är en supersöt son ni har fått. Vår flicka föddes den 2 maj kl 23.44. Hoppas ni har det bra :-)Kram

2010-05-12 @ 10:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0