han växer å växer

Tänk vad tiden går fort.. 4veckor på söndag.

Här bjuder jag på två söta bilder :)





Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i kramfors. Har varit här sen i tisdags och åker hem på söndag eller måndag..

Regniga dagar passerar, men ändå skönt att komma bort lite och bli bortskämd med barnvakt, bastu och friskluft.

Just nu sover båda barnen, så då får man passa på och ta lite egentid.

Å då tänker jag inte sitta här för länge :)

Återkommer i nästa vecka, så ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Har äntligen kommit in i hyfsade rutiner efter hemkomst med lilla Emil och våran underbara Elina :)



Saknar min underbara man också... en vecka ifrån varandra känns konstigt.. men kärlek växer på avstånd sägs det.. hur nu det är möjligt när man älskar någon så otroligt mycket.



Vi ses i nästa vecka!
Miss Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0