GGGAaaaHH...kärringvarning på mig.

Nu är jag en trött och irriterad och gnällig kärring! watch out!



Trött på att det aldrig blir någon ordning på nått! Man plockar, städar, plockar, städar. Tar hand om barn, tvättar, handlar, lagar mat. Skäller å gnäller är det ända man gör.



Och nu så ska han bygga ett förråd... = mindre tid för familjen.. som om vi inte har nog att göra
 måste jag sätta stopp... det här funkar inte.. känner mig låst och ensam!

Jag älskar mina barn mest av allt här i världen och vill att de ska ha det bästa här i livet = två pigga föräldrar som har tid och ork att leka..eller bara att vara där!

Det har varit för mycket nu. Och det känns speciellt när man inte kan gör det man själv tycker är viktigt och när det man själv tycker är viktigt inte respecteras.

En fråga, bara för att man är föräldraledig, betyder det att man måste sköta hela hemmet hela tiden.
nu snackar vi just, städa, tvätta, handla, planera vad man ska äta, se till så barnen blir badade mm?

måste bara skriva av mig..puh..

när ska man ha tid för lite kärlek...visa uppskattning? Varför skiljer sig människor?
jag har inga planer på sånt men undrar om det är just av dessa anledningar..
Jag vet att småbarnsåren kan vara tuffa.. men är det inte bättre att man lägger mindre viktiga saker åt sidan då och tar hand om varanndra istället???

nä nu orkar jag inte skriva mer. Elina vägrara sova.. har försökt natta henne minst 10 ggr på så många olika sätt.. men hon vill verkligen inte sova.. där av att man är lite extra gnällig.. :S

´godnatt...

miss A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0